Refund policy

RETOUREN

----

De mogelijkheid van retourzending geldt gedurende 30 dagen. Indien er meer dan 30 dagen zijn verlopen sinds uw aankoop, kunnen we u geen ruil of terugbetaling aanbieden.

Alleen ongebruikte artikelen die zich in dezelfde staat bevinden als waarin u ze heeft ontvangen, komen in aanmerking voor een retour. Het artikel moet ook in de originele verpakking worden teruggestuurd.

Sommige artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Dat geldt bijvoorbeeld voor beperkt houdbare artikelen zoals voeding, bloemen, kranten of tijdschriften. We aanvaarden ook geen retouren van hygiënische of sanitaire artikelen, gevaarlijke materialen, of brandbare vloeistoffen of gassen.

Andere artikelen die niet kunnen worden geretourneerd:
* cadeaubonnen
* downloadbare softwareproducten
* sommige producten voor gezondheid en persoonlijke hygiëne
Om uw retour te verwerken, hebben we een aankoopbon of een bewijs van uw aankoop nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant!

In bepaalde gevallen wordt slechts een gedeelte van de prijs terugbetaald: (indien van toepassing)
* Boeken die duidelijk zijn gebruikt
* Cd's, dvd's, videobanden, software, games, cassettebanden of vinylplaten waarvan de verpakking is geopend
* Artikelen die zich niet in hun oorspronkelijke staat bevinden, beschadigd zijn of waarvan onderdelen ontbreken, en waarbij dit niet aan ons te wijten is
* artikelen die niet binnen een periode van 30 dagen na levering worden teruggestuurd

Terugbetalingen (indien van toepassing)
Na ontvangst en inspectie van de teruggezonden artikelen, sturen we je via e-mail een ontvangstbevestiging. We laten je ook weten of we je terugbetaling hebben goedgekeurd of geweigerd.
Als we uw terugbetaling goedkeuren, wordt deze verwerkt en binnen een bepaald aantal dagen automatisch via uw creditcard of uw oorspronkelijke betalingsmethode verrekend.

Verlate of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als u uw terugbetaling nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening.
Neem dan eventueel contact op met de uitgever van uw creditcard. Het kan even duren voordat uw terugbetaling te zien is.
Als dat niet het probleem is, neem dan contact op met uw bank. Vaak is er tijd nodig om een terugbetaling te verwerken.
Heeft u dit gedaan, maar heeft u uw terugbetaling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via verkoop@recomfort.nl.

Afgeprijsde artikelen (indien van toepassing)
Er kunnen geen terugbetalingen worden gedaan voor artikelen die zijn afgeprijsd.

Ruilen (indien van toepassing)
We vervangen alleen defecte of beschadigde artikelen. Als u een artikel wilt ruilen tegen hetzelfde artikel, stuur dan een e-mail naar verkoop@recomfort.nl en stuur het artikel naar Smitspol 11F, Nijkerk GLD, 3861 RS, Nederland.

Geschenken
Als het gaat om een artikel dat specifiek als cadeau gekocht is en rechtstreeks naar u is verstuurd, ontvangt u een tegoed voor de waarde van het teruggestuurde artikel. We sturen u een cadeaubon zodra we het teruggestuurde artikel hebben ontvangen.

Indien het artikel bij aankoop niet als cadeau is aangemerkt of de gever het artikel eerst zelf in ontvangst heeft genomen en pas daarna aan u heeft gegeven, betalen we het artikel terug aan diegene die het u gegeven heeft en krijgt diegene dus bericht dat u het heeft teruggestuurd.


Verzending
Om uw artikel terug te sturen, moet u het verzenden naar Smitspol 11F, Nijkerk GLD, 3861 RS, Nederland.

De verzendkosten voor het terugsturen van het artikel zijn voor uw rekening. Verzendkosten worden niet terugbetaald. 

Hoe lang een vervangend artikel naar u onderweg is, hangt af van waar u zich bevindt.

Als u ons een artikel stuurt met een waarde van meer dan € 75, overweeg dan een verzendservice met een traceeroptie of een verzekering. We geven geen garantie dat we uw teruggestuurde artikel zullen ontvangen.